CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 12, 2009

Diari hidup Nur..

Assalamualaikum w.b.t

Segala puji dan syukur buat pencipta seluruh alam. Allah Subhanahuwataala. Selawat dan salam buat tokoh keamanan teragung. Nabi Muhammad s.a.w

Masih ingat lagi di awal semester ini, Nur bersemangat untuk belajar. Namun begitu, permulaan sahaja sudah mencabar, apatah lg hari-hari seterusnya. Masa banyak dihabiskan dgn mengarang, memikir dan menganalisis maklum sajalah ekonomi. Pengkhususan dalam kewangan dan fiskal bukanlah suatu yg mudah malahan sgt2 mencabar bermula dgn kisah perbelanjaan awam, eko percukaian, ekonomi kewangan sehinggalah kaedah penyelidikan. Semuanya payah!

Dalam kepayahan, ada jugak kisah2 yg lucu dan x masuk dek akal..hehe..semuanya kenangan. Nur percaya semua org ada pengalaman yg sama. Kehidupan yg dikelilingi oleh org yg kita sayang dgn org yg syg kita menjadikan hati kita sentiasa berbunga. Kalau hati ini ada skrin, mesti semua nampak Nur tengah tanam bunga ros. Ibaratnya begitula ye.hehe.


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Tak lepas juga dgn kesedihan dan kemurungan. Tapi, pada Nur kalau dilayan perasaan sedih tu x kemana pun. Nur cuba positifkan minda dan hati Nur kerana bagi Nur Segala yg dtg adalah rezeki pd kita dan segala yg pergi bukanlah ditakdirkan utk kita. Semuanya ada hikmah. Allah itu Maha Mengetahui dan Maha Pemurah. InsyaAllah..

Dan di akhir semester ini, banyak perkara yg membuatkan Nur semakin matang. Nur, bukanlah insan yang sempurna. Maafkan Nur jika ada menyakiti hati sesiapa dan terima kasih kpd semua yg hadir membahagiakan hidup ini.

Salam ukhwah.





0 Comments:

Post a Comment